Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A webáruházban feltüntetett képek csak iránymutatóak, azok a valóságban eltérőek lehetnek. Ez esetben a vásárlás átvételtől számítva 14 napig vissza mondható, a költség teljes árát megtérítjük.
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Jómatrica a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A terméket bérmentesítve küldjétek vissza hozzánk. Megkérünk titeket, hogy értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: jomatricaugyfel@gmail.com  Ezt követően a szerviz munkatársai azonnal felveszik veletek a kapcsolatot.

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

A Kormány a fogyasztóvédelem alapján minden fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el. Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott matricával.